Communicatie richting leden


Er bestaan meerdere manieren om met leden te communiceren:

  • Clubblad/Nieuwsbrief
  • Persoonlijke email
  • Push-berichten naar de app
  • SMS berichten naar het telefoonnummer

Een lid kan aangeven bij het inschrijven welk type gestuurd mag worden. (Commercieel wel/niet)

Clubblad/Nieuwsbrief

Bij het versturen houden we hier rekening mee. Er wordt een de verzender gevraagd of het commercieel is, of niet commercieel.) 
Leden hebben de mogelijkheid tot een opt-out voor beide versies.

Een club/vereniging kan dus 2 clubbladen/Nieuwsbrieven maken, waarvan er 1 met commercie.

Bij de opt-out voor de niet commerciële versie en bij het inschrijven, wordt er op heldere manier uitgelegd, dat het lid dan zelf verantwoordelijk is
voor het vergaren van alle informatie die direct van belang is voor het lid.

Persoonlijke email

Bij het versturen houden we hier rekening mee. Er wordt een de verzender gevraagd of het commercieel is, of niet commercieel.) 
Leden hebben de mogelijkheid tot een opt-out voor de commerciele versie.

Push-berichten naar de app

Dit zal hetzelfde gaan werken als de persoonlijke email, maar is nog niet gereed.

SMS berichten naar het telefoonnummer

Dit zal hetzelfde gaan werken als de persoonlijke email, maar is nog niet gereed.