Introductie documentenopslag


Via het documentenbeheer binnen AllUnited kunnen documenten, zoals een pdf, een Excel bestand of een Word-document opgeslagen worden. 

Het beheren van documenten kan op twee manieren:

  1. Gekoppeld aan de relatie. Voorbeelden hiervan zijn:
    • Incasso machtigingen (vastleggen via relaties).
    • Afspraken over de betaling (vastleggen via de relatie via tabblad debiteuren).
    • Sponsorcontracten (vastleggen via de relatie via tabblad contracten).
    • Inkoopfacturen (vastleggen via tabbles crediteuren).
  2. Als een los document. Voorbeelden hiervan zijn:
    • Goedkeuring kascommissie.
    • Functieomschrijvingen.
    • Jaarrekeningen.
    • Contracten, bijvoorbeeld met de bank.
    • Handleidingen.
    • Verzekeringen.

In dit hoofdstuk wordt uitgelegd hoe deze documenten worden opgeslagen binnen AllUnited. Zo wordt er uitgelegd hoe structuur aangebracht kan worden binnen de documenten, hoe documenten vastgelegd moeten worden en hoe autorisaties geregeld worden voor het bekijken en, eventueel, aanpassen van documenten.

Zie voor algemene documentbeheer uitleg de volgende handleiding https://dv01.allunited.nl/manual/353

Zie voor het toevoegen van beveiligde bestanden in website artikelen punt 3 in de volgende handleiding https://dv01.allunited.nl/manual/534