Documentenbeheer


Via het menupad : Documenten opslag > Documenten beheren

Klik op documentenbeheer in de menubalk

Onderstaand scherm wordt dan getoond. Hier kan een selectie gemaakt worden op:

  • De ObjDoc Groep. Dit is een indeling van de documenten naar groepen. Bijv. alle incasso machtigingen. De Obj.Doc Groepen zijn bij de instellingen vastgelegd Zie: ObjDoc Groepen
  • De bestandsnaam.
  • Referentie. Dit is het relatienummer waaraan het document is gekoppeld.

 

Door op weergeven of wijzigen te drukken wordt onderstaand overzicht getoond. Bij wijzigen kan de ObjDoc Groep gewijzigd worden.

 

De volgende velden worden hier gebruikt:

Veld Omschrijving
Vw Teken om aan te geven dat een rij verwijderd moeten worden na het opslaan van het scherm
Bestandsnaam Naam die is meegegeven aan het bestand dat is opgeladen
Ref. type

Hier wordt aangegeven op welke manier het document aan de relatie is gekoppeld.

Ref. type Gekoppeld via
Relatie hoofdscherm van de relatie
Deb/Crediteur tabblad debiteuren of crediteuren
Contract tabblad contracten
Rel.Activiteiten tabblad activiteiten
Rel.Cursus tabblad cursus/lessen
Referentie Dit is het relatienummer waaraan het document is gekoppeld.
Grootte De grootte van het bestand
ObjDoc Groep De documentgroep waaraan het document is gekoppeld. Zie: ObjDoc Groepen
Gebruikersnaam De naam van de gebruiker die het document heeft opgeladen
Geladen op Datum en tijdstip waarop het document is opgeslagen.